Vyberte stránku

Není tomu tak dlouho, kdy se o asistenční službě, zase tolik nehovořilo. Lidé ji nevyužívali, tak jako dnes. Může za to samozřejmě kvalitní reklama a rozšiřování povědomí lidí. Asistenční službě je sjednávána k pojištění majetku, havarijnímu pojištění a třeba i k povinnému ručení.

Proč je pro nás tato služba dobrá? Pokud někdy havarujete, píchnete si gumu u auta nebo vám třeba nepůjde nastartovat a vy nebudete vědět co s tím, jednoduše si zavoláte o pomoc. Kvalifikovaní pracovníci se dostaví a pomohou. S něčím se vypořádají na místě. Horší případy pak musí řešit pomocí odtahu, a následném servisu vozidla.

Asistenční služba je dnes standard všech smluv

Pojišťovny tuto péči navíc již dnes běžně nabízejí v rámci jednoho produktu, je však dobré si to ověřit, zda a za jakých podmínek toho můžete využít. V roce 2017 se na asistenční službu obrátilo až 300 tisíc řidičů. To je opravdu hodně velký nárůst oproti jiným rokům.

Mezi nejčastější úkony služby patří odtah havarovaného vozidla, výměna svíček či třeba baterie. Avšak čím dál tím více se setkávají i s potížemi při startování vozidla, píchlými pneumatikami či drobnými karamboly. V zimních měsících se přidávají i zamrznuté kapaliny a v létě řešení havárií na cestách do zahraničí, kam se lidé vydávají vlastním vozem na vlastní pěst.

Nenechte se mýlit. Asistenční služby nepomáhají pouze motoristům. Pomáhají také turistům, převážně na Slovensku, Chorvatsku, Řecku, Itálii, Egyptě a Turecku. Tam pomáhají ve zdravotnických zařízeních s ošetřením klientů s drobnými úrazy, ale také s nachlazením, bolestmi hlavy, zažívacích problémů a třeba i malými zlomeninami končetin.

Pomoc i v zahraničí a exotických zemích

Tím jak se lidé stále vydávají do exotičtějších krajin, tak i tam se objevují případy s poskytnutou asistencí. Hovoříme zde o zemích, jako jsou Thajsko a Indonésie. Nehoda na skútru, motorce či pád z výšky není nic neobvyklého.

Na začátku jsme zmínili, že asistenční služba je zahrnuta i v pojištění majetku. I proto vstoupá její využití v domácím prostředí. Nárůst je přes 20 tisíc událostí za rok. Řemeslníci jsou volání především k haváriím a problémům s vodou, elektřinou či plynem. Dále poškození elektroniky a neschopnost její samotné obsluhy. Zavirování počítače a nemožnost se přihlásit už také není ničím jedinečným. Z asistenční služby se tak pomalu stává tzv. hodinový manžel.

Co je však úplnou novinkou, která potěší spoustu lidí, je videochat s českým lékařem. Pro klienty, kteří moc dobře neovládají cizí řeč, je to perfektní možnost, jak se dostat ke správné léčbě svých obtíží.